piątek, 4 listopada 2016



KOCHANI !!!
Dzisiaj chce wam pokazać od czego zaczęłam swoją przygodę z byciem fit :)
Tak więc zaczęło się przez przypadek, znalazłam wyzwanie 30 dniowe i pomyślałam czemu nie.
Zaraz po tym wyzwaniu znalazły się kolejne, kolejne i tak minęły dwa lata odkąd ćwiczę regularnie. Mało tego jestem uzależniona od przysiadów.





 Chcę wam też opowiedzieć o mojej ulubionej książce. Znalazłam wiele fajnych ćwiczeń i odnalazłam w sobie wewnętrzną motywacje. Pokazała mi ze aktywny styl życia jest nie tylko modny ale ma więcej zalet niż wad. Dzięki regularnym ćwiczenia poprawiamy swoją kondycje, wygląd , samopoczucie mało tego dzięki temu ze lepiej wyglądamy i się czujemy mamy większą pewność siebie . 



Dlatego zachęcam was do aktywnego trybu życia, warto zrobić coś dla siebie. Nie musicie katować się na siłowni wystarczy delikatna gimnastyka, spacer, bieganie, jazda na rowerze czy rolkach. Co kol wiek byle byście spędzali chociaż chwilę na świeżym powietrzu i robi to z własnej woli i dla swojego dobra.


Mi osobiście spodobały się ćwiczenia  na piłce, przysiada i oczywiście jazda rowerem i  rolkach. Tak więc zróbmy coś dla siebie. Przestańmy mówić "zaczynam jutro" tylko zacznijmy teraz. Nawet nie wicie ile satysfakcji sprawia pokonanie własnych oporów i lęków. Tak więc do dzieła. To proste wystarczy wstać i powiedzieć sobie dam rade. I zacząć od ustalenia grafiku i kolejności ćwiczeń. Na początku wystarczy 3 razy w tygodniu dzięki temu przyzwyczaicie swój organizm do ćwiczeń. Zamiast głodzić się jedzcie pięć posiłków dziennie i pijcie co najmniej 8 szklanek wody dziennie. Zamiast porannej kawy zacznijcie dzień od wody z cytryną. Wiem trudno jest się przestawić ale warto się poświęcić :)


Oto mój idealny zestaw do ćwiczeń. Zapewniam was że nie potrzeba drogiego sprzętu i siłowni wystarczy trochę miejsca we własnym domu oraz chęć zmiany i zrobienia czegoś dla siebie :)
W kolejnych wpisach opisze wam przykładowy jadłospis i proste ćwiczenia do wykonania w domu. Zapraszam do śledzenia naszego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz