czwartek, 3 listopada 2016

Haul Yves Rocher

Witajcie kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z haulem Yves Rocher. Kosmetyki tej firmy od czasu do czasu zamawiam online. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta przy zamówieniach online często są lepsze promocje i niektóre produkty możemy zamówić taniej, a także dodawane są gratisy w postaci próbek oraz nowe informacje o promocjach.


Moje ostatnie zamówienie składa się z takich produktów do pielęgnacji jak szampon odbudowujący z olejkami jojoba, peeling-żel do ciała z maliną oraz mentolem oraz maseczka głęboko oczyszczająca. Szampon który Wam prezentuję używam już drugi raz, ale o tym będzie w innym poście.

1.Szampon odbudowujący z olejkami jojoba 300ml 11,90 zł


2.Żel peeling malina-mięta 15,90 zł


Świetny żel peelingujący który nie podrażnił mojej skóry. Moje drugi produkt z tej firmy który mi się sprawdził, a do tego pachnie przepięknie.

3.Pure system maska głęboko oczyszczająca 35 zł


Używałam już wiele masek oczyszczających, ale tą z Yves Rocher użyje pierwszy raz. Szczerze mam duże oczekiwania co do niej. Mam nadzieje, że i z tym produktem bardzo się polubię jak z innymi kosmetykami tej firmy

Do zamówienia były dołączone jeszcze dwie próbki.


PS: Liczę na komentarze i na jakieś sugestie dotyczące prowadzenia bloga. Wszystko wezmę pod uwagę pozytywy jak i negatywy,

Pozdrawiam P







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz