środa, 12 marca 2014

Peelingujący żel pod prysznic Perfecta Dax Cosmetix

Tak jak pisałam we wcześniejszym poście pojawi się dziś pierwsza moja recenzja. Postanowiłam napisać o Peelingującym żelu pod prysznic firmy Perfecta Dax Cosmetix. Produkt ten kupiłam jakiś czas temu w Biedronce.

Żel jest drobnoziarnisty, zawiera drobinki orzechów oraz migdałów, ma właściwości wygładzające.


Opis producenta:

Żel pod prysznic peelingujący o pomarańczowo-waniliowym zapachu, który zniewala. Polecany do codziennej pielęgnacji i mycia ciała dla osób, które pragną mieć gładkie i jędrne ciało oraz lubią zmysłowe zapachy.

Działanie:

Drobiny orzechów i migdałów + L-carnitine- Slim complex
  • idealnie usuwa obumarłe komórki naskórka,
  • wygładza, ujędrnia i uelastycznia skóre,
  • poprawia ukrwienie skóry
  • wspomaga walkę ze "skórką pomarańczową"
  • zwiększa skuteczność preparatów antycelluliotowych oraz modelująco-wyszczuplających

Stosowanie:

Żel peelingujący rozprowadzić na zwilżonej skórze ciała, a następnie okrężnymi ruchami wykonać delikatny masaż. Dokładnie spłukać wodą.

Efekty:

Idealnie gładka i czysta skóra. Regularne stosowanie preparatu poprawia sprężystość skóry i wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.



Żel ma pojemność 200ml jest zamknięty w miękkiej plastikowej tubce z zamknięciem typu klick-on.  Zaraz po otwarciu poczujemy przepiękny pomarańczowo-waniliowy zapach, który jest energetyczny w sam raz nadaje się na użycie po ciężkim dniu. Drobinki znajdujące się w żelu są bardzo drobne, nie okaleczają skóry tak jak inne tego typu żele. Doskonale wygładza skórę, pozostawia ją delikatną oraz świeżą, a do tego jeszcze pięknie pachnie. Bardzo dobrze rozprowadza się go na ciele, łatwo go spłukać. Jestem bardzo zadowolona z tego żelu świetnie sprawdził się na mojej skórze. Na pewno zakupie go jeszcze raz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz