sobota, 15 marca 2014

Essences of Life Honey wosk

Dzisiaj będzie o wosku Essences of Life o zapachu miodowym. Dostałam go w prezencie na Dzień Kobiet od Madzi  której bardzo dziękuję bo za jej namową znowu postanowiłam blogować. Wcześniej używałam wosków Yankee Candle o nich będzie w kolejnym poście, a za jakiś czas zrobię porównanie Yankee Candle z Essences of life.


Wosk jest w kształcie tartaletki, zapakowany w folie. Po otwarciu czuć intensywny miodowy zapach który unosi się w całym mieszkaniu.. Wosku wystarczy troszeczkę rozkruszyć i umieścić w kominku.  Zakochałam się w tym zapachu nawet czasem nie odpalam tylko co chwile sięgam i tak go wącham . Posiadam jeszcze inne zapachy, ale o nich w kolejnych postach.




4 komentarze:

  1. A mówiłam Ci,ze są extra! Super recenzja! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... mam kilka innych zapachów z tej serii, ale nie czuję zapachu po odpaleniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje zamówić w najbliższym czasie jakieś inne zapachy żeby wypróbować sobie, jak na razie ten mi się spodobał i to bardzo ;)

      Usuń
  3. Z chęcią zobaczę porównanie, bo słyszałam że te są dużo tańsze :)

    OdpowiedzUsuń